FAQ
Kto pyta, nie błądzi
Przygotowaliśmy dla Was listę najczęściej zadawanych pytań. Jeśli w Twojej głowie rodzi się pytanie, na które nie widzisz tutaj odpowiedzi, napisz do nas!
Cena zależy od ilości pracy wyliczonej na podstawie liczby dokumentów, które dostarczysz. Co bierzemy pod uwagę?
Uproszczona księgowość: liczba wpisów w księdze przychodów i kosztów.
Pełne księgi rachunkowe: liczba wpisów księgowych. Wpisem księgowym liczymy każdy dokument oraz pozycję wyciągu bankowego (z wyłączeniem rachunku VAT, którego księgowanie jest w cenie).
Obsługujemy szereg podmiotów, począwszy od najprostszych pod względem księgowym jednoosobowych działalności gospodarczych a skończywszy na dużych spółkach, czy podmiotach sektora ekonomii społecznej.
Wspieramy podmioty z różnych branż usługowych, produkcyjnych i handlowych.
Oczywiście, tym bardziej w sytuacji w której masz podejrzenie, że Twoje obecne biuro rachunkowe nie obsługuje Cię prawidłowo. Rozpoczęcie współpracy w trakcie trwającego roku kalendarzowego wymaga jedynie skrupulatnego przeniesienia danych księgowych z poprzedniego biura rachunkowego do nowego.
Tak, jak najbardziej. W dobie digitalizacji jesteśmy przygotowani na dostarczanie dokumentów do biura w wersji elektronicznej. Wykorzystujemy do tego różnego rodzaju aplikacje, które ułatwiają współpracę i wymianę dokumentów.
Współpracujemy z doradcami podatkowymi, którzy, kiedy zajdzie taka potrzeba, są nieocenionym wsparciem dla naszych klientów.
Umowę zawieramy na czas nieoznaczony z dwumiesięcznym okresem wypowiedzenia.
Nie tylko dedykowanego księgowego/księgową, ale cały zespół księgowych! W naszym biurze praca jest tak zaplanowana, że w przypadku nieobecności Twojego opiekuna (np. z powodu urlopu czy choroby) zadbamy o to, by Twoje pytania i potrzeby zostały skierowane do innego członka zespołu.
Oczywiście, w sprawach bieżących jesteśmy w stałej komunikacji z urzędami skarbowymi, ZUS oraz PIP. W przypadku kontroli podatkowej, na życzenie klienta, będziemy reprezentować firmę przed odpowiednimi organami.
Możemy przeanalizować finanse Twojej firmy i przygotować Ci odpowiednie raporty i informacje, które pozwolą lepiej zrozumieć sytuację finansową Twojej firmy.