FAQ

Kto pyta, nie błądzi

Przygotowaliśmy dla Was listę najczęściej zadawanych pytań. Jeśli w Twojej głowie rodzi się pytanie, na które nie widzisz tutaj odpowiedzi, napisz do nas!

Cena zależy od ilości pracy wyliczonej na podstawie liczby dokumentów, które dostarczysz. Co bierzemy pod uwagę?

Uproszczona księgowość: liczba wpisów w księdze przychodów i kosztów.
Pełne księgi rachunkowe: liczba wpisów księgowych. Wpisem księgowym liczymy każdy dokument oraz pozycję wyciągu bankowego (z wyłączeniem rachunku VAT, którego księgowanie jest w cenie).

Obsługujemy szereg podmiotów, począwszy od najprostszych pod względem księgowym jednoosobowych działalności gospodarczych a skończywszy na dużych spółkach, czy podmiotach sektora ekonomii społecznej.

Wspieramy podmioty z różnych branż usługowych, produkcyjnych i handlowych.

Oczywiście, tym bardziej w sytuacji w której masz podejrzenie, że Twoje obecne biuro rachunkowe nie obsługuje Cię prawidłowo. Rozpoczęcie współpracy w trakcie trwającego roku kalendarzowego wymaga jedynie skrupulatnego przeniesienia danych księgowych z poprzedniego biura rachunkowego do nowego.

Tak, jak najbardziej. W dobie digitalizacji jesteśmy przygotowani na dostarczanie dokumentów do biura w wersji elektronicznej. Wykorzystujemy do tego różnego rodzaju aplikacje, które ułatwiają współpracę i wymianę dokumentów.

Współpracujemy z doradcami podatkowymi, którzy, kiedy zajdzie taka potrzeba, są nieocenionym wsparciem dla naszych klientów.

Umowę zawieramy na czas nieoznaczony z dwumiesięcznym okresem wypowiedzenia.

Nie tylko dedykowanego księgowego/księgową, ale cały zespół księgowych! W naszym biurze praca jest tak zaplanowana, że w przypadku nieobecności Twojego opiekuna (np. z powodu urlopu czy choroby) zadbamy o to, by Twoje pytania i potrzeby zostały skierowane do innego członka zespołu.

Nie popełnia błędów ten kto nic nie robi. My przyjmujemy odpowiedzialność za swoje błędy. W przypadku popełnienia błędu przez biuro, jesteśmy objęci polisą ubezpieczeniową na wartość miliona złotych, która w razie potrzeby chroni nas i naszych klientów.
W naszej pracy korzystamy głównie z narzędzi jakie oferuje firma Comarch. Jesteśmy w stałym kontakcie z partnerami tej firmy.
Do danych finansowych mają dostęp jedynie osoby upoważnione do pracy z firmą oraz administratorzy systemu. Dane przechowywane są na serwerach zewnętrznych (w polsce), gdzie dodatkowo są zabezpieczenia przez specjalistów z zakresu informatyki i ochrony danych.
Opłata podstawowa obejmuje wszystkie niezbędne usługi dotyczące bieżących księgowań. Zakres usług dodatkowych oraz ich cena jest dostępna w cenniku będącym załącznikiem do umowy o świadczenie usług.
W sprawach pilnych nasi księgowi są dostępni zarówno w kontakcie telefonicznym jak i mailowym. W razie nieobecności księgowego w pracy, zawsze ktoś będzie służył Państwu pomocą.

Oczywiście, w sprawach bieżących jesteśmy w stałej komunikacji z urzędami skarbowymi, ZUS oraz PIP. W przypadku kontroli podatkowej, na życzenie klienta, będziemy reprezentować firmę przed odpowiednimi organami.

Aby zapewnić klientowi jak najlepszą jakość usług, dokumenty należy dostarczać do 7 dnia każdego miesiąca.

Możemy przeanalizować finanse Twojej firmy i przygotować Ci odpowiednie raporty i informacje, które pozwolą lepiej zrozumieć sytuację finansową Twojej firmy.

Tak, jesteśmy po szeregu szkoleń i testów. W naszej firmie narzędzia do obsługi i wymiany dokumentów z urzędem są testowane od IV kwartału 2023 roku. Z początkiem 2024 roku będziemy realizować kampanię informacyjną skierowaną do klientów współpracujących z biurem.